Tema: Re: Zibaline lempa
Autorius: pjezo
Data: 2010-09-27 09:33:44
ar tikrai zinai kaipo ja reguliuoti..
nes daugelis  tika paeme i rankas zibaline daro ta pacia klaida- mano kad knatas turi buti gerokai islindes ...
o jis tik uzdegant issukamas, kai isyla is karto itraukiamas- vat tada ir niekas neruksta...
bei itakos turi ir normalus lempos stiklas- be stiklo ir ruk is svies silpniau...
o knatu gali rasti tiesk pas diedukus, tiek kalvariju turguje...

p.s. kokia lempa isigijai? ir kiek kainavo?
vat noriu isigyti vis zalvarine zibaline, bet tokios jau didele retenybe....