Tema: Re: Pasireklamuosiu :)
Autorius: ShowmanaZ
Data: 2010-09-20 14:51:22
Buvo Dvylikoje kėdžių toks personažas, genealusis sliesaris Polesovas.
Viskas jo nuomone turėdavo neveikt, o jei ir veikdavo tai netaip kaip jo
nuomone turėtų veikt :) Pvz naujo tramvajaus stiklai jo nuomone turėjo
barškėt, nes neįdėjo guminių terpinių. Bet tramvajus pagaminę paleido į
gatves, ir kažkodėl tie stiklai nebarškėjo...
- Gultas yra tiek platus, kad ant jo būtų galima atsigult, ranka šone
paguldyta nuo gulto nesvyra. Plotis parinktas atsišžvelgiant būtent į šią
aplinkybę.
- Dėl pėriko pozicijos dalinai sutinku. Stovint pert gal ir kiek nepatogu,
tačiau atsisėdus ant viršutinio gulto ties durim, gali kuo puikiausiai
išpert viršutinę kliento kūno dalį. O svarbiausia, nu žinok kaitinomės
panašaus išplanavimo pirtyse, nu žinok kažkaip išsipėrėm, didelių problemų
kažkaip neiškilo :)))
- Dėl krosnelės... Nu vat vėlgi, ne pirma pirtis su tokia krosnele, nu žinok
kažkaip didelių bėdų ner, nu nėr jų :))

- Нет, знаете, Елена Станиславовна, это еще что! У них четыре  мотора
"Всеобщей Электрической Компании"* остались. Ну, эти кое-как пойдут, хо-
тя кузова та-акой хлам!.. Стекла не на резинах. Я сам видел.  Дребезжать
это все будет!.. Мрак! А остальные моторы - харьковская работа*.  Сплош-
ной Госпромцветмет. Версты не протянут*. Я на них смотрел...

Sausa sauna, sausa sauna... Trukt už vadžių vėl iš pradžių... Kur tu tokią
matei? ne, rimtai? Ir kodėl tu pirtį vadini nelietuvišku žodžiu? Mes turim
labai gražų nuosavą - PIRTIS :)

--
Pirčių įrengimas: www.tavopirtis.lt