Tema: Re: Sklypo archeologinis tyrimas
Autorius: vvv823
Data: 2010-09-18 11:56:04
Sventojoje irgi melioracija, taciau daugumos archeologiniu radiniu ji
nepaliete. Ten praktiskai pavyko atkurti akmens amziaus gyvenvietes ribas.
Jeigu cia Vinetu kaimas, tai archeologija pakankamai artima Jusu stovyklos
dvasiai:)
Mano brolis kasineja (pazymos be lauko darbu neparasys), jei domina, parasyk
emaila.