Tema: Re: Kirvis?
Autorius: T:\)
Data: 2010-09-17 13:30:58
na matai tavo kirvis is tu laiku kai dar su vezimais vaziuodavo i miska. Toki kazin ar parduotuveje rasi, o ir naujasis rusas, kazin ar skirsisi nuo kiniecio. As kazkaip irgi skeptiskai ziuriu i tas 3 kg tvokles. Svajojiu susikomplektuoti tradicinius kirvius viena 1.5 kg, kita  2.5 kg, ir kuvalda su pleistais.

T:)