Tema: Re: lovos brezinys
Autorius: bigT
Data: 2010-09-13 10:59:29
  Jei reikia tipines lovos, tai taip, geriau pirkti is serijines
gamybos, tiketin akad bus ta pati kaina nei kad pats zaisi.
Jei reikia netipiskos lovos, nestandartiniu spalvu ar dar ko, tada visai
verta gamintis, tiketina kad bus pigiau.
Atsimenu Dalios balduose kai standartiniam, jugaminamam, kavos
staliukui, paprasem kad stalciaus spalva padarytu
tokios pat plokstes kaip ir likusios dalys. Pasake, OK, kaina bus +20%
(kazkas apie +100lt). Sakem aciu, eikit nx.
O siaip gaminant viso kambario baldus, tai sutaupyti galima zenkliai.
Pvz dariau vaiku baldus nuo A iki Z, tai
baldiniku paskaiciavimu ~8klt, man gavos 4.5klt. Siek tiek susitaupo.