Tema: Re: kokiam aukstyje palikti kamino skyle?
Autorius: Donatas
Data: 2010-09-15 19:11:22
Sis klausimas ir man aktualus, kiek domejausi, visi siulo daryti auksciau ,
nes pakelti gali , arba alkune i virsu konstruoti. Aisku jei veliau
sugalvosi kokia zvake tai reikia trisaki  isvis palubeje beveik daryti....
bet tada ir su diametru reikia nesuklysti
As planuoju daryti apie 1.5 m aukstyje. dar paziuresiu keliu tipiniu (man
patinkanciu) peciu isejimu aukscius.

"ArturasV" <reiks@ir.bus> wrote in message
murijamas kaminas su keramikiniais ideklais. klausimas kokiam aukstyje
kamine palikti skyle ir ideti trisaki kieto kuro katilui.
dar nezinau koks katilo modelis stoves po kokiu 2-3 metu. kiek supratau
dabar jau verta palikti trisaki isejimui.