Tema: Re: Stropuva S10 - kuo kurent?
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2010-09-15 16:37:48
> Taip jau buvo acitike (uzsilenke S10) kad kuriam laikui pasistaciau
> anglini katila - gal ir neblogai kaitina, bet uzkurus, per kamina toks
> pragaras verziasi kad vejui nepalankiai pasisukus kieme nieko nebesimato!
> Katilas (ne stropuva) turejo ir kitu problemu, todel pastaciau vel
> stropuva (S20) ir nesigailiu.

Nesuprantu. Mano teta visa gyvenima kureno krosni anglimis ir jokiu smarviu
ir jokiu atlieku problemu. Kasmet po masina angliu sukurendavo. Is pradziu
pakurdavo malkas, o kai sudegdavo, uzmesdavo angliu kibira. Ryte tos anglys
dar budavo karstos (neatsimaenu). Del anglies atlieku kur pildavo
neatsimenu. Bet itariu, kad tiesiai i Subaciaus gatves ivaziavima kaip zvyro
pakaitala prie pat namo. Per keliasdesimt metu turetu kalnai atlieku
susidaryti, bet nieko ten tokio nebuvo, kad i akis kristu... Ir visi
aplinkui tai dare. Namu tankumas ten kokius 2-4 kartus didesnis, negu
soduose.