Tema: Re: Aliejinai dazai, ka galima dazyti ant ju ?
Autorius: Arvis
Data: 2010-09-14 21:32:43
siiap dabartiniai akriliniai dazai puikiai laikosi ant tokiu pavirsiu
pas mane radiatoriai perdazyti akriliniais sienu dazais sienu spalva ant
senu aliejiniu - laiko 8 metai, nors bijojau, kad nusilups per pirma sezona.
duris lakuotas taip pat nudaziau, tik jas pries tai pashveiciau, kad nebutu
blizgus pavirsius. jos itariu nitrolaku dazytos buvo. viskas liuks laikosi.

A.