Tema: Re: "Sugrįžtantis" el. jungiklis
Autorius: Mikrobas
Data: 2010-09-14 13:46:30
Nuo 40Lt, universlios su keliomis funkcijomis priklausomai nuo gamintojo.
Sita kur as siunciau prie metus pirkausi uz 40Lt, taciau kiek veliau
klausiau jau nebeturi ir turbut netures.
Storis mazdaug 15-20mm, i paprasta montazine dezute sunkiai telpa, butu
gerai pagilinta dezute arba teks iskrapstyti dezutes dugna ir pagylinti
siena.
Buna 3 arba 4 laidu. Faze, impulsas, isejimas, papildomai buna "nulis". Rele
gauna impulsa ir pradeda savo darba iki kol gaus kita impulsa arba baigsis
veikimui skirtas laikas, cia jau priklauso nuo uzduotos funkcijos kurias
galima keisti mikro jungikliu pagalba.
Pigiuju reliu minusas - maks apkrova tik iki 100W, brangesnes ir rimtesniu
firmu laiko daugiau.