Tema: Re: Lauko tulikas-kaip?
Autorius: gopas
Data: 2010-09-09 12:16:45
ok. gal mano klaida...bet varyt i kibira ir ta kibira laikyt visa savaite
tai nu nafig. o beje, dar klausimas...kaip i toki kibirini tulika nusimyzt?
ar pries sikant eit apmyzt koki kampa, kad sikimo metu nenoret myzt?

israusi sulini be dugno, sumeti kelis rentinius ir pasistatai normalu
klozeta. ir sudu nereikes nesiot kibirais.