Tema: Re: remonto darbu, medziagu, irangos sarasas
Autorius: Salas
Data: 2010-09-09 10:39:42
Medziagos imtos tikrai ne pigiausias, o kapitalinis tikraja ta zodzio prasme
kapintalinis, griautos vidaus  sienos, nudauzytas tinkas iki plytu visur,
viena siena siltinta, islietos naujos betonines grindys, sudeti visi nauji
langai, isvedziota nauja elektra ir santechnika, pakeistos visos durys,
vidaus ir isores, keisti radiatoriai. Tai ir susidaro ta suma labai greitai.