Tema: Repelento DCR aprasymas
Autorius: Terpentinas
Data: 2010-09-08 08:26:07
Tai būtų mūro repelentas tirpiklio pagrindu DCR 10, jis l gerai geriasi į
mūrą, betoną ir atstumia vandenį, vanduo siūlėje suformuoja vandens
lašelį, kuris nesigeria į siūlę, taip apsaugodamas siūlę ir mūrą nuo
šalčio ciklų, todėl tokios siūlės nebetrupa. Ipregnantas yra skaidrus
skiediklio kvapo, užteptas ant mūro lieka nematomas. Tepamas du kartus
šlapias ant šlapio, iš apačios į viršų. Išeiga priklauso nuo mūro
įgeriamumo. Kaina  15
lt/l be PVM. 250M2 namo sienoms sumuryto iš gero vokiško klinkerio
impregnuoti
pakanka apie 30l repelento. Pilamas į 5l indelius, galime pristatyti į
Vilnių už papildomą mokestį.