Tema: Re: gal kas pasiulytu Jotul krosnele pigiau?
Autorius: Andrius
Data: 2010-09-16 16:33:56
www.jotul.pl susirandi savo norimą krosnelę ir palygini kainas ar kainų skirtumas su lietuviška yra toks, kad apsimokėtų sugaišti dieną laiko ir apmokėti transportą (ar tiesiog užsisakyti, kad kas nors atvežtų).
Artimiausia vieta kur jie yra lyg ir Bialystok (nors aš pirkau iš Gdansko). Jei skirtumas vertas laiko ir pastangų, užsisakyk e-mail'u ar telefonu kad rezervuotų ir turėtų vietoje ir nuvažiavęs pasiimi.