Tema: Re: roku keramika
Autorius: AurimasB
Data: 2010-09-07 11:38:49
:) aj tingiu aikint vėl viską iš naujo..

bet geriau sukit galvas su šalčio tiltais ir pan, per kur bus didesni nuostoliai nei teorinė varža 0,5 ten ar ten. 0,5varža - 2cm polistrolo jei jau taip galva skauda galima dadėt 1kv sienos pabrangs 2,5lt, o blokelių kurių varža 1 ar 1,5 snienos kvadrato kaina gali skirtis kurkas daugiau...