Tema: Re: Bebras grauþia stogo balkius...
Autorius: Uredija
Data: 2010-09-06 14:23:16
As irgi pritariu nuomonei kad tai peles. Pats turiu sodyba, tai kai jos
nakti bando ka nors daryti garsas atrodo toks stiprus kaip didelio zveries
skleidziamas. Labai gerai su jomis padeda kovoti nuodai. As jau dvi savaites
kaip peles taip globoju. Tai paskutines kelios dienos nuodai nebelieciami.
Isdvasiojo jau visos.