Tema: Re: Ar imanoma perdangos plokste..
Autorius: Sharkius
Data: 2010-09-02 00:14:44
Nu kad zinok dar vaikis kai buvau nuvede tevas i  gelzbetoni parodyt kaip
plokstes daro - ikaitina armatura iki raudonumo uzkabina galuose armaturos
esancius bumbulus ant ankeriu, atavesdama  armatura isitempia o paskui arba
lieja visa 7,2m arba pertvareles i forma deda ir gaunasi trumpesnes, tos kur
trumpesnes tai betonui suausus armatura nupjausto, o tos kur viso ilgio tai
lieka ankeriu zymes galuose ant paciu ploksciu apacios... kadangi tai buvo
pries kokius gal 15 ar daugiau metu tai nepasakysiu kuriam Kauno gelzbetony
maciau sita vaizda.