Tema: Re: AEG kaitlentes pajungimas daugiabutyje
Autorius: Rimas
Data: 2010-08-31 16:36:28
Nu tai vat man ir neramu dėl tų dviejų fazių :)
Nes Lietuvoj tarp fazių šiaip yra 400V.

Tai ir klausimas, ką numatė gamintojas:

A) ar gali jungt tą pačią fazę idant, kad geriau atsivest du mažesnius
kabelius nuo to pačio automato, vietoj vieno storo.
B) ar tai vis dėlto "nemūsiškas" jungimas, ir gali jungt jei pas tave
tarp fazių yra 240V?