Tema: Re: Pastoliai, kur, kokie...
Autorius: tds
Data: 2010-08-31 09:21:55
che, aciu "zigmui" uz reklama :)
fasadiniai pastoliai ir yra vadinami "fasadiniais pastoliais", kadangi jie
skirti fasado darbams - dazymui, tinkavimui, stogo pakalimams ir pan... ;)
o del keltuvo - tai nelabai jis tokiems darbams.. gali dirbt tik vienas
zmogus, turi buti +/- patogus privaziavimas prie fasado, nebent tokio tipo -
http://www.instant.no/index.php?/lit/produkter/lifter/tilhengerlifter/upright_xt24sd..
as asmeniskai imciau pastolius - man rodos daug pigiau, laiko prasme kol
kiekviena karta keltuva susireguliuoji tinkamoj darbo pozicijoj ar kol
pastolius susimontuoji - panasiai gaunasi..