Tema: Re: Ka manot apie Astra katila?
Autorius: T:\)
Data: 2010-08-27 15:31:27
Gadangi pats turiu atmosa, tai pasisakysiu. Po dveiju sildymo sezonu keramika dar sveika, bet imho ja irgi galima sulauzyti. Bet kuriuo atveju, keramika nera tas stebuklas, kurio neitu pasikeisti. Tiksliau ji konstrukciskai ir yra numatyta, kad ja reikes keisti ir net atmoso instrukcijoje nurodyta ka ir kaip daryti. Todel laikau nedideliu astros minusu.
Dureliu sandarinimo sniuras - kiek maciau pas visus katilus +- pansus sprendimas, ir tas sniuras susidevi. Eiline eksplotacine medziaga. Vienas sake keicia kas pora metu, vos ne profilaktiskai (nepamenu tik koks pas ji katilas, bet tikrai ne atmosas ir ne astra, o kazkoks su dar didesniais navarotais) :)
Nuluzes mehanizmas - nemalonu. Bet jei tik tokios bedos... Svarbu, kad neprakiuro kur galineje dalyje, nes dureles su svarke lengva pataisyti.
Bet va su vadyba Astros tai prastai. Nu nepakliuvo jis man po akimis, nors lyg ir daugiau maziau domejausi. Zinojau kalvius, atramas, zvakes, bet va apie astros katilus ir neisgirdau ir nemaciau. Speju jei kaina butu buvus pigesne nei atmoso (ar net jei ta pati) buciau pasirinkes lietuviska produkta.

T:)