Tema: Re: betono maisykle
Autorius: bzik
Data: 2010-08-27 13:57:36
jau prie spora savaiciu maciau.
Pries pora menesiu buvau nusprendes tokia pirkt, bet veliau paskaicius forumus apie normaliu maisykliu gedimus, supratau, kad tai bus vienkartinis pirkinys, be sansu suremontuot (skardinis ziedas).
Jei noro pirkti metu pardavejas butu turejes, tokio tipo lenkiska buciau paemes ar ne uz 450Lt. Veliau beveik nauja maciau turguje. Jau suderejau uz 270, bet zmona liepe pergalvot :)