Tema: Re: Buderus dujinio katilo profilaktika ant Kauno
Autorius: test
Data: 2010-08-25 14:47:54
Katilas normalus problemu su juo nepasitaike. Viskas ten veikia bent jau i
servisa kreiptis nereikejo.
Del klaidu tai kadangi tas pats meistrelis paleidinejo viska tai pajunge
cirkuliacini siurbli netaip kaip reiketu (veike lygiai atvirksciai nei
turetu), buvo pamirses disablint lauko daviklio funkcija kol nebuvo lauko
daviklio, ko pasekoje katilas be reikalo sugalvodavo sildyt ir pan.

Vidmantas