Tema: Re: Kiek kainuoja indų plovimas indaplove? :)
Autorius: Zilve
Data: 2009-03-16 07:11:50
Elektra ir vanduo yra smulkmena, kiek kainuoja plovimo priemones.
As paskaiciavau, kad plaudamas su milteliais o ne su tabletem, sutaupau
minimum 2,5 karto. Priedo pliusas tas, kad jei indai praplauti ar mazai
uztersti, milteliu gali pilti maziau, ir priesingai. Taip pat pilteliu gali
ipilti i pradinio skalavimo stalciuka, ko su tabletem nepadarysi (aisku,
gali deti dvi, jei negaila). Geriausi milteliai pagal savo kainos ir kokybes
santyki - Yplon.
Kadangi indus kraunam visa diena, kartais paleidziu praskalavima be miltu (3
Ltr vandens, 5 min). Tada miltu reikia maziau. Prasisuku su 30 g./skalbimui.
2 kg kainuodavo 18 Lt sanitexe. Taigi, vienam skalbimui miltai kainuoja apie
27 ct.
Primetat, kiek permokat ant tableciu?