Tema: Re: Drebule pirtyje
Autorius: kg
Data: 2009-03-13 17:00:20
nemalonu kvapa sudreke skleidzhia bet kokio medzhio neplaunami po pirties
gultai

pas mane rastineje lietuvishkoje pirtyje drebuliai gultai, tiksliau
lietuvishkai jie vadinami plautais
ish mazhdaug 30-40cm plochio ir 7cm storio dvieju drebuliniu lentu (jei tai
dar galima vadint  lentom :) ) virshutinis ir vieno apatinis bei shononis,
bei du suolai prieangyje, dar vienas lauke prie pirties
jokio kvapo nera ir nebuvo
po kiekvienos pirties plautus (taip pat ir medines grindis) nuplaunu
vandeniu ir nusausinu
jau penkti metai pirchiai eina

kazhkokia chia dainavos shalies zhmoniu legenda ir padavima kazhkur
perskaitei ar ishgirdai :)

kg