Tema: Re: del balkono istiklinimo
Autorius: gopas
Data: 2010-08-20 02:14:32
tai tu galvok ko tu nori balkone...ar apsiltintos patalpos su sandariais langais ar tiesiog apsisaugot nuo
lietaus, vejo, sniego.

jei nori ale pratest kambari, tai dedi plastika. kitais atvejais dedi aliumini arba bereme.
antru atveju as deciau bereme su galimybe sustumti viska prie sienos ir padaryt balkona be stiklo.