Tema: Re: Nenoriu, kad ant mano žemės ir mano miške medžiotų
Autorius: Ruta
Data: 2010-08-19 19:51:13
_Vidutiniškai_ apie 16 EUR/val. Bet labai didelės žirklės, nuo 5 iki
apie 40, nes tokio privalomo "minimalaus atylginimo" nėra.

Beje, Lietuvoj apie 3 EUR/val. (vėlgi, čia statistinis vidurkis,
žirklės, beje, mažesnės)Šešėlinės pajamos, žinoma, neįtrauktos, kas IMHO
greitai leistų valandiniam atlyginimui šoktelėti tikriausiai dvigubai,
jei ne daugiau...

Bet tai sugretinus šuos skaičius ir mokesčius už medžioklės plotus, tai
išeitų, kad lietuviai turėtų mokėti ne 0,1 - 1,8 lito, o kažkur 35
litus...Bent jau.