Tema: Re: ne_salta.. su SS
Autorius: Mindaugas
Data: 2010-08-19 13:33:30
Is auksciau parasytu post'u supratau, kad sm pardavineja ir(ar) irengineja
SS. Tai gal galima konkretesnius skaicius butu suzinoti palyginimui, tarkim
dvieju aukstu 120 m2 ploto namui, kurio silumine varza - nesivaizduoju kaip
ja skaiciuoti (realiai, o ne kas parasyta projekte), bet siena yra is
silikato apsiltinto 15 cm polistirolo, langu (itraukiant ir stiklines
terasos duris) - tarkim, kokia 23 m2, 6 kameru 3 stiklu, vitrinos iki
zemes - ne vienos, i stoga sudeta 25cm vatos, garazo vartai - kokie 5m2,
sildymas - puse radiatoriais, puse grindinis Domintu kiek kainuotu pats SS
ir grezinys (vietos kolektoriui nelabai yra), nes likusi santechnika
(boileriai, kolektoriai, vamzdziai, kraneliai, voztuvai ir t.t.) daugmaz
visiems sildymo budams yra reikalinga panasi. Prie viso to, kokio el.
galingumo reikia - uzteks planuojamu 12kW, ar reikia papildomai. Jei reikia,
tai kiek minimaliai, kad norint isijungti televizoriu, nereiktu isjungt SS.
Jei dar kazko truksta - duok zinot, patikslinsim. Jei supratau neteisingai -
sorry, nekreipkit demesio.