Tema: Re: domina grindiniu lagiu dejimo kainos
Autorius: Arj
Data: 2010-08-17 17:56:30
va del to ir rasau kad ir butai buna "teisinguose" namuose.
Is patirties - gyvenau smetoninam daugiabutuj antakalnyj - namas murinis, sienos min 0.6 metro gal ir daugiau.
Tai kaimynu is virsaus niekada nesu girdejes (nors gyveno), o kad isgirsti kazka is kito kambario (savo bute),
jei durys uzdarytos, tai jau netyliai saukti reikedavo ar muzika nemenkai pasigarsinti. O ir pilna remonta aukstu
auksciau, tiesa ne visai ties butu, bet greta) per ta laika padare - net nepastebejau kada, tik aruodas.lt pasikeitimus
pamaciau :)

O jei namas blokinis (kaip dabar gyvenu) - tai jo, normaliai vaiskciojanciu zmoniu zingsniai per kelis aukstus girdisi.