Tema: Re: Pamatu hidroizoliacija
Autorius: gintasma
Data: 2010-08-09 14:37:36

-
"Ingodas Vytrastas" <ejs@no.where> wrote in message
news:i3ombg$lt0$1@trimpas.omnitel.net...

> jei drėgmė tikrai kyla per pamatus, škias horizontali h/i dingo. Būdai du:
> įrenginėti h/h pilant skystas hidrofobines medžiagas (parafinai ir pan)
> arba kalti nerūdijjančio plieno juostas kaip h/h. Abu būdai nedraugiški
> piniginei. Labai nedraugiški.
>
> Vertikali h/i padės tik tuomet, jei gruntas po pamato padu yra
> drenuojantis ir pamatas aukštas (kapiliarai ir pan.)

O. Labai teisingas pastebejimas.
Man irgi labai aktualus klausimas del hidroizoliacijos. Pradedu mastyt, ar
tikrai verta tepti kokia mastika koki 120 cm iki muro (atsikasus pamata),
nes pamato apacia grynai vandenyje, tai per kapiliarus visvien  vanduo i
virshu kops. Bet kadangi ar taip ar taip atsikasinesiu pamata siltinimui,
tai manau nepakenkt koks kibiras bigumines hidroizoliacijos.