Tema: Re: kokią elektrinę vejapjovę?
Autorius: bzik
Data: 2010-08-09 14:31:38
mano patirtimi jei daug mazu praejimu, apsisukinejimu, tai su elektrine losi nebent del jos pacios ir valdymo lengvumo. Laidas tokiais atvejais trukdo, pinasi i sakas, lauzia geles ir pan. Net ir pavieniu medeliu atveju reikia gerai atidirbt is kurios puses kaip eit, kad kuo maziau laidas trukdytu. Kadangi nesu pedantas, tai ko gero kitas pirkinys bus nedidelio plocio benzinine didesniems plotams, o kur liks - elektriniu trimeriu.