Tema: Re: pelesiukas
Autorius: Raulis
Data: 2010-08-09 09:49:49
Bičiuli, kuo daugiau vėdinu, tuo daugiau kondensato darosi. Šią vasarą
aukšta oro temperatūra + labai dregnas oras, kuris patekęs ant šaltų rūsio
grindų ir sienų tuoj pat paleidžia turimą vandenį (panašiai kaip
kondicionieriuje). Kai tik oras lauke atvėsta iki +25, problema dingsta
savaime. Padėtų, jeigu uždaryčiau bet kokį išorės oro patekimą, bet taip
padaryti neišeina.