Tema: Re: 80m^2 be leidimo statybai
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2010-08-09 21:21:45
> Buvau registrų centre.
> Dėl visa ko paklausiau moteriškės apie 80m^2.
> Sakė iki 80m^2 statai ir nesuki galvos. Nereik nei projekto nei leidimo.
> Anot jos gali būt ir gyvenamas.
> Problemos prasidėtų norint jį parduot.
> Man ši nuomonė kelia abejonių, todėl bus proga apsilankyt statybų
> inspekcijoje.

Kasi transeja 8x8m pagal isores kontura ir pripili i ja betono. Tuomet
statai klojonius virs zemes ir paprasai kaimyno rastiskai pranesti, kad pas
tave vyksta nelegalios statybos. Inspektoriui paaiskini, kad pamatai pradeti
pries kelis metus. Sulaukes rastisko atsakymo is statybos inspekcijos toliau
tvarkaisi popierius arba ne ir stataisi I arba II sudetinguma pagal sena
istatyma. Kaip pavyko parasai i foruma.