Tema: Re: oro sausintuvai?
Autorius: Raulis
Data: 2010-08-06 10:36:28
Vadinasi dregme pro kazkur skverbiasi. Gali pro stoga atiteketi, per
perdangos ploksciu tustumas, per tarpa sienoje, kilti is pamatu, jeigu
nepadaryta hidroizoliacija, gal pro santechnikos sujungimus rasoja ir pan.
Labai abjeoju, ar oro sausintuvas pagelbes, nes per karscius patalpa vis
viena turi vedinti. Sausintuvas vargiai susidoros su tokiu dregno oro
srautu.