Tema: Re: Maisytuvai: koki rinktis ?
Autorius: Rimas
Data: 2010-08-04 17:38:17
Aš į dušo kabiną pirkausi termostatinį "Oras".
Pirkau www.jamm.lt

Kainas padarė geresnes nei radau e-shopuose, jau neskaitant visokiu ten
senuku, celsiu ir pan.

Tiesa jie Vilniuje, bet man kažkaip pora kartų pasisekė susiderint, kad
jie asmeniniais reikalais važiavo į Kauną, tai reikėjo tik susiderint
kur susitikt (jei reikia tai siunčia, tik tada kainuoja siuntimas).

Kaip minėjau pirkau maišytuvą ir prausyklę tai tik pliusą galiu uždėti
šiai kontorai.