Tema: Re: drabuzines irengimo medziagos?
Autorius: Arj
Data: 2010-08-03 17:21:47
vieline lentyna realiai turi 2 didelius pliusus - kur kas maziau apsvietimo jai reikia (ir iskart matosi kas sudeta)
negu is mdp ploksciu bei labai neblogas konfiguravimo galimybes.

Minusas - jei storu sluoksniu ant vielu pakrausi drabuziu, tai po ilgesnio laiko ant ju ir matysis groteliu rastas.

As bent dali lentynu daryciau is mdp (kur drabuzius laikyt, jei ir "kitka" - tai ir kokia vieline dadeciau);