Tema: Re: kokiame sluoksnyje vamzdziai
Autorius: T:\)
Data: 2010-07-27 16:27:45
as tai vandens ir sildymo vamzdisu deciau virs polistirolo (jei betono sluoksnis pakankamas bus) arba i pati polistirola. Ir ivilkciau i siltinimo kevalus. Karstus, kad grindu neperkaitintu toje vietoje (nebent zematemperaturinis sildymas bus), o salto, kad nesaldytu (arba patys nekaistu) ypac jei grindis sildomos :) Manau taip isvengtum silumos nuostoliu ir uzsalimo gresmes ( o jei prakiurs maziau kastis reikes :)
O kanalizoko vamzdzius deciau ant grunto po polistirolu.

T:)