Tema: Re: langai ir mediniai remai jiems
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2010-07-26 19:41:27
> noretusi statyti langus i medinius remus, t.y ne sienoje o uz jos,
> apsiltinimas - putu polistirolas. Kaip pasislepia medinis remas, t.y jis
> apsiklijuoja polistirolu? polistirolas butu 20 cm, kokio aukscio (plocio)
> daryti medini rema?
As is isores prisukau dvigubo storio gegniu likucius ir ant ju remiau langus
lygiai su isoere. Kai kur gavosi tarpelis tarp lango ir frezuoto polistirolo
uzlaidos, nes reikejo langa iskisti dar labiau i isore. Pas mane kartu su
polistirolo komplektu buvo plastmasines lysteles, kurios suformuoja tarpeli
tarp polistirolo ir remo, kad i vidu pripusti makroflekso. Sios juosteles
prisiklijuoja prie isorinio lango perimetro ir neisleidzia makroflekso i
isore. Kitas juosteles krastas susiklijuoja prie polistirolo. Va cia kai kur
man gavosi liapsusas.