Tema: Re: Vamzdziu sujungimas
Autorius: George
Data: 2010-07-26 19:40:04
Tokiems darbams naudojami elektrofitingai ir tam skirtas suvirinimo
aparatas, kuri tikrai isnuomotu firma, parduodanti elektrofitingus. Tokiu
detaliu tikrai yra nuo DN20. Tereikia tinkamai paruosti fitinga ir virinama
pavirsiu. Tada prijungi aparata, kuris nuskaito fitingo parametrus ir
isijungia, atskaiciuoja laika ir atsijungia. Po to svarbu yra nejudinti
suvirintos vietos bend puse valandos. Kitas reikalas, kad gal panaudotas
koks nors techninis vamzdis su skirtingu isoriniu DN, nei vandentiekio
vamzdzio ir fitinga tiesiog nuspjauna. Jei vamzdis tvarkingas, gal padetu
koks slegio reduktorius, jei nera kitu budu sumazinti slegi arba jei jis
reikalingas butent toks.