Tema: Re: Suvirinimas (juodojo metalo)
Autorius: AO
Data: 2010-07-24 18:24:09
Vertikali siule be problemu.
As buvau suvirines 0,7mm nerzaveika be pridetines. Bet salygos buvo
idealios, - pasidejau 2 ploksteles ant stalo, neskubedams ir t.t. Siule
iseina labai grazi, tokios negausi nei su "kempu" nei su "svarke". Jeigu be
pradeginimo tai manau nuo 1.0 ... 1.2 mm galima zaisti. Jeigu daug ruosiesi
viritni skardu "zaisti" atsibos, geriau rinkis "kempa".