Tema: Re: gyvatukas su grindiniu sildymu
Autorius: Guliu Rukau
Data: 2010-07-21 18:19:18
pas mane elektrinis su termostatu be jokiu taimeriu, ijungtas 24val/para,
pasijungem jau gerokai namuose pagyvene, tai elektos sanaudu skirtumo beveik
nepastebejau. svarbiausiai nereikia kaitinti iki beprotystes, pas mumis
termostatas nustatymas apie 45 laipsnius, t.y. dvi lemputes is penkiu, tai
kopeteles maloniai siltos ir ranksluosciai visada sausi.
nemanau, kad verta zaisti su visokiais taimeriais, ekonomija maza, o
ranksluosciai gali prasmirsti ir siaip vonios kambaryje dregme kauptis
prades, jeigu nebus jokio silumos saltinio, ta puikiai zinau is tevu
patirties, pas juos gyvatukas buvo sildomas tik sildymo sezonu. bet uzteko
pasistatyti vos 60W elektrini gyvatuka ir bedas kaip ranka nueme.

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 5298 (20100721) __________

http://www.eset.com