Tema: Re: grindys antrame aukste
Autorius: Donatas
Data: 2010-07-21 00:50:36
Klausimas gal ne i tema, bet kaip bus sprendziamos komunikacijos po
grindimis tokios kaip sildymas (net ir radiatoriams reikia nuvesti po
vamzdeliu) , galu gale san. mazge, juk ten nepakelsi grindu kitu 2a.
kambariu atzvilgiu. Ar viskas eis per 1a lubas ?

Aktualu ir man , pas mane bus analogiska situacija.