Tema: Re: Stogo šiltinimas Paroc UNS 37z
Autorius: gintasma
Data: 2010-07-20 15:57:36
del vatos kiekio, tai labiau jauciasi vasara nei ziema. Ziema ar taip ar
taip  shiluma kyla i virshu, jei vatos yra koks 20-25 cm, tai visai
normaliai laikosi, bet vasara kai saule ikaitina siferi, tai ir 25 cm.
mazai. Pas mane 25, bet per karscius tai tikrai gan nemazai perkaitina tuos
25 cm. Vienas pazystamas dejo 15 cm, tai vasara pas ji totali koma.
nedelsiant kondicionierius susimontavo, nes neimanoma buvo nuo karscio.
O vat pas kollega yra 40 cm sudeta vatos, tai kaip ir labai neblogai ir
vasara. Tokie vat praktiniai pastebejimai.