Tema: Re: ESP polistirolo paaiskinimas
Autorius: dz
Data: 2010-07-19 20:11:22
jei nori tiksliai tai priklauso nuo daug faktoriu ir tikrai nekiekvienas tai
sugebes suskaiciuot, dedi koki eps100-150, imeti armaturos tinkla, kuo
storenis tuo geriau, betonuoji 10cm ir laikys jei nevaziuosi su kokiu
dideliu traktoriu
pas mane eps100, armaturos tinklas d8, akis12cm, betono 10cm, jauciu ir tai
su didele atsarga

--
www.rees.lt