Tema: Re: salcio tiltai per pamatus
Autorius: jolas
Data: 2010-07-19 14:04:00
Gal ne visiskai tokia situacija, bet panasiai - pamatas islietas pagrindinai
molyje, be klojiniu. ir gan nelygus. Atkase perforatorium nugyginom
didziausius issikisimus ir klijavom putom.
Putom daug paprasciau klijuoti, ypac ant nelygaus pavirsiaus, juo labiau dar
uzkasem, tai prisispaude manau gerai.