Tema: Re: elektrinis trimeris
Autorius: bzik
Data: 2010-07-19 10:32:03
pries savaite nupirkau http://www.viskassodybai.lt/ecat/index/product/28000/elektrinis_trimeris_alpina_tr_1100. Tokie kaip bosch netiko del nepatogaus nesiojimo - kai sudedi visokiu patvoriu ilgi, aplink augalus, susidaro solidus kiekiai. Trimeris su ratukais man nelabai tinka, nes abejoju ju patogiu naudojimu. Mazo galingumo privengiu, nes pas tevus kazkoks dirba ne ka geriau uz barzdaskute :) O konkreciai sitas trimeris turi dirza per peti, yra ko gero galingiausias pasirinkime uz normalia kaina (zinomesniems pavadinimams uz ta pacia galia reikia pridet 100-150 Lt)