Tema: Re: sugedo ventiliatorius
Autorius: pjezo
Data: 2010-07-19 10:17:29
dulkes, arba tepalas isdziuvo...
skamba kvailai, bet pas mane lenkiskuose vent. slydimo ivores sutemptos kazkokiu idijotisku tepalu, kuris per 12-18 men visiskai isdziusta ir tampa linus kaip medus- rezultate asele vos prasisuka...
taip jau tris varikliuka sudege...
iseitis- nuplauti "originalu" tepala ir sutepti kuo nors normalesniu, tarkim grafitiniu...