Tema: Re: Geoterminis. Kaina
Autorius: bigT
Data: 2009-03-13 08:38:05
na jei tikrai tas dalykas atsipirks po 4-5 metu tai valio.
bet kaip ir sakiau, kiek jis patikimas, kaip greitai tu ji suremontuosi,
kiek jis apskritai bus naudingas su savo tais 300W
gal cia tas pats variantas kaip masinos dujom. isidedi o vaziuoji i menesi
tik 400-500km, baisi tada nauda is tu duju.

as toki sudeliavima tikrai neskaitau rimtu reikalu ir vertu demesio, na
nebent kaip minejau, tai yra tavo hobis, tada viskas ok
hobis niekada neatsiperka...

viskas priklauso nuo zmogaus poreikiu. man tie 300W visiskas nulis. be 2kW
net negalvociau apie jokia jegaine.
vat jei galima is jos butu ispaust tuos 2kW vo  tada jau kita kalba. ir jau
zinau kurir kaip panaudociau.
bet 2 kW jegaine ne 3000lt kainuoja....