Tema: Re: vandens nukalkinimas "elektroniniu stebuklu"
Autorius: unknown
Data: 2009-03-12 22:06:06
pas mane is senu HDD du didesni magnetai uzdeti ant ivado taip kad stumtu
vienas kita , o taip pat virtuveje po kriaukle pora mazesniu (is naujesniu
HDD). Kalkiu prikepimas prie arbatinuko ryskiai kelis kartus sumazejo. Jei
gerai pamenu, magnetus reikia deti ant nemagnetinio vamzdzio.
HDD naudojami neodimio magnetai yra labai stiprus.