Tema: Re: del namo isores siltinimo putu polistirolu
Autorius: Kurmis
Data: 2009-03-11 21:34:50
nezinau kaip kitiems, bet man nekiltu noras tokiems orams esant siltint ir
tinkuot sienu.
na gerai, siltinam, bet kam tinka gadint? gyvenimas per grazus kad fasada
sugadinti noris? na aisku, jei laiko nera, o pinigai kisene drasko, nama
aprengi papildomu siltnamiu ir ten su sildytuvu pagalba pasikeli
temperatura.
tai kazin ar tu kas dare tokius siltnamius ikainiai ir t.t. bus adekvatu tam
ka nori suzinoti.