Tema: Re: del gyvenamos vietos deklaravimo
Autorius: Ričardas Čepas
Data: 2010-07-15 22:41:48
Kreiptis reiktų į seniūniją pagal faktinę gyvenamą vietą. Jei nori
įsitraukti į neturinčių gyv. vietos asmenų sąrašą, reikia neturėti
gyvenamos vietos. T.y. prieš tai reiktų kad NT savininkas išdeklaruotų
jus (save) senos gyvenamos vietos seniūnijoj, be savininko to nepadarys.
Arba galima pačiam deklaruoti išvykimą į užsienį laikinai.

Čia galima deklaruoti internetu, bet į neturinčių gyvenamos vietos
sąrašą nežinau ar galima:
http://www.epaslaugos.lt/egovportal/appmanager/main/receivers?_nfpb=true&_windowLabel=T38000171451235235408967&T38000171451235235408967_actionOverride=%2Fportlets%2Fcatalog%2FserviceGroups%2FsaveGroupInSession&T38000171451235235408967groupId=0901acbe8000e97c&_pageLabel=P3200122201235133506640