Tema: Re: vandens atsivedimas iki siltnamio
Autorius: MaRiUs
Data: 2010-07-14 15:35:16
O kas maiso pasidaryt plaukiojancia plude
Jei naudosi tik vasara... pasiimi armuota slanga, pajungi ja prie
siurblio, kita gala su atbuliniu ir filtriuku prisuki prie kokio
ekstrudinio polistrolo, nuleidi i apacia siek tiek, padarai papildoma
filtra is nerud pl. sieto  ir vielos ir prikabini keliu kg svori, visa
ta reikala paleidi laisvai pluduriuot aplink kokia ikalta armatura i
dugna (tam reikalui puikiai tinka ekstrudiniam polistirole ispjauta
skyle per kurios viduri perkista armatura...

Dar be visu kitu plusu turesi silta vandeni siltnamio laistymui, nes
siurbs ne is balos dugno, o is pavirsiaus.

Siurbli ant kojyciu pritvirtini palei kranta (kad ir ant armaturos
ikaltos i grunta) ir uzdengi apverstu plastmasiniu kibiru (kad liktu
kazkiek po apacia tarpelis ausinimui ir siurblio darbo rato vidurys butu
kokius 0.4-0.5 m virs max imanomo vandens pavirsius
Ijungima pasidarai prie siltnamio (Per nuotekio rele !!!!)

Ziema viska susirenki (siurbli ir pasiurbimo gala), vamzdis gali likt po
zeme.

--
MaRiUs
Kaunas